Digitaalisen markkinoinnin koordinaattori
Etsimme tiimiimme uutta digimarkkinoinnin monitoimityyppiä... Painokoneet seis!
Tehdään se heti alussa selväksi: emme etsi valmista osaajaa, vaan tyyppiä, jolla on kykyä ja halua oppia ja kehittyä digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin monipuoliseksi ammattilaiseksi.
No sitten pari sanasta siitä roolista.
Tässä tehtävässä pääset mukaan toteuttamaan hakusana- ja somemainonnan kampanjoita, analysoimaan niiden menestystä ja raportoimaan tuloksista työparina yhdessä kokeneemman kollegan kanssa.
Koordinaattorin roolissa teet tiivistä yhteistyötä markkinointikumppaneidemme kanssa, huolehdit siitä, että asiat, kuten markkinointimateriaalit valmistuvat ajallaan ja oikeat asiat löytävät oikeat ihmiset.
Näiden lisäksi toivomme löytävämme tyypin, joka haluaa suunnitella ja toteuttaa meiltä näyttäviä ja kuulostavia sisältöjä somekanaviimme — kyllä, usein voi käydä niinkin, että keksit niin mahtavaa sisältöä, että heittäydyt itse kameran eteen!
Tämä monipuolinen rooli on sinulle, joka omaat heittäytymiskykyä, mutta et säikähdä myöskään "teknisempää" puolta tehtävästä, kuten mainonnan analytiikkaa tai raportointia. Pääset yhdistämään idearikkautesi ja kiinnostuksesi datan hyödyntämiseen sekä kokeilemaan uusia juttuja aina some-sisällöistä mainoskampanjoiden optimointiin. Tehtävässä menestymisessä auttaa paljon, että olet ulospäinsuuntautunut, uskallat kysyä ja lähdet rohkeasti kokeilemaan uutta. Viihdyt myös ajoittain toimistolla tapaamassa työkavereitasi (lue: maanittelemassa heitä somevideoihin), vaikka hyvin laajan etätyömahdollisuuden tarjoammekin.
Ei haittaa, vaikka kokemuksesi olisi vielä rajallista. Rooli mukautuu myös oman kiinnostuksesi ja taitojesi mukaan. Visuaalinen silmä on erityisesti somea tehdessä eduksi, mutta emme me graafikkoa etsi. Emmekä etsi muuten äidinkielen opeakaan, mutta toimenkuvan omaksuminen ja työskentely edellyttää kuitenkin sujuvaa suomen kieltä.
Meissä aiheuttaa riemunkiljahduksia, jos sytyt seuraavista tehtävistä:
- Hakusana- ja somemainonnan kampanjoiden toteuttaminen, analysointi ja raportointi kokeneemman kollegan työparina.
- Yhteistyö markkinointikumppaneidemme ja muiden tahojen kanssa sekä huolen pitäminen siitä, että oikeat asiat tavoittavat oikeat ihmiset ja hoituvat ajallaan.
- Somekanavien sisällöntuotanto ja operointi – esiinnyt itsekin mielelläsi sisällöissä!
- Markkinoinnin ja verkkokaupan -tiimin toiminnan suunnitteluun ja ideointiin osallistuminen.
Sinulle tarjoamme:
- Rennon ja kannustavan työyhteisön.
- Joustavan hybridityön ja sitä tukevat työvälineet.
- Viihtyisät toimitilat erinomaisten kulkuyhteyksien päässä.
- Henkilöstöetuina mm. lounasetu, henkilökuntahinnat vakuutuksista sekä kattavat työterveyspalvelut.
Jos olet valmis kasvamaan digimarkkinoinnin ammattilaiseksi ja etsit pestiä, jossa ei odoteta täydellisyyttä tai valmista osaajaa, vaan aitoa intoa ja oppimiskykyä, laita hakemuksesi tulemaan!
Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen.
Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 1.12.2024 mennessä oheisen hakulinkin kautta. Huomioithan, että käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Marketing & Online Sales Jasmina Mero, 050 300 2434 (torstaisin ja perjantaisin klo 10–12) tai etunimi.sukunimi@suomenvahinkovakuutus.fi.
Keitä me olemme?
POP Vakuutus on työntekijöidensä näköinen vakuutusyhtiö: rento, rohkea ja hauska. Emme pakota sinua pukuun tai yhteen muottiin. Meillä saat kukkia omana itsenäsi.
Joukossamme seisoo jo yli sata suoraselkäistä ammattilaista, jotka työskentelevät esimerkiksi asiakaspalvelun, korvausten, it-kehityksen, digin, datan tai myynnin parissa. Kasvamme ihan koko ajan. Tänään asiakkaita on yli 195 000, huomenna vielä enemmän. Heille tarjoamme vakuutuksia, sinulle tarjoamme kiinnostavaa, monipuolista ja vastuullista työtä.
Mutta harkitse silti ennen kuin haet meille. Voi nimittäin olla, ettet halua enää pois.
POP Vakuutus on Suomen Vahinkovakuutus Oy:n markkinointinimi. Yhtiön omistavat yhdessä LähiTapiola-ryhmä sekä POP Pankki -ryhmä. POP Vakuutus aloitti toimintansa vuonna 2012. POP Vakuutuksella on EPSI Rating Vakuutus 2023 -tutkimuksen mukaan vakuutusalan tyytyväisimpiin kuuluvat asiakkaat.